Dovolujeme si upozornit na probíhající DOVOLENOU od 1.7.-6.7. Poslední zaplacené balíčky odejdou v pátek 1.7., další až 7.7. Děkujeme za pochopení.
Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
Po-Čt 8-14.00 h / Pá - 8-12.00 h
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 200,00 Kč a máte dopravu ZDARMA

 

 
  1. Úvod
  2. Často kladené otázky (FAQ)
Často kladené otázky (FAQ)

Vytvořili jsme pro vás souhrn často kladených otázek:

  1. Za jak dlouho odesíláte balíček?

Všechno uvedené zboží na webu je skladem.

Dobírky a platba kartou - odesíláme následující pracovní den po vytvoření objednávky.

Platby převodem na běžný  účet - odesíláme po převedení částky na běžný účet, částka musí přijít do 9.00 hodin, jinak odesíláme až další následující pracovní den.

 

      2. Mohu udělat objednávku telefonicky?

Bohužel ne, současná pravidla GDPR to neumožňují.

 

      3. Jakou mám zvolit dopravu?

A) Zásilkovna 75,- Kč (doběrečné 40,- Kč, platby kartou a převodem 0,- Kč)

                             dodání do 3 prac. dní

B) Česká pošta 79,- Kč (doběrečné 40,- Kč, platby kartou a převodem 0,- Kč)

                             dodání do 48 hodin

C) Balíkovna 65,- Kč (doběrečné 40,- Kč, platby kartou a převodem 0,- Kč)

 

        4. Dodáváte na Slovensko?

Ano, jen dopravcem Zásilkovnou 149,- Kč (doběrečné 40,- Kč, platby kartou a převodem 0,- Kč) Dodáváme jen koncovým zákazníkům, nákup na živnostenský list není možný.

 

        5. Mohu vrátit či vyměnit zboží?

Máte právo vrátit nevyhovující zboží do 14 kalendářních dnů bez udání důvodu.

V současné době zboží nevyměňujeme, zboží lze pouze vrátit. Náklady na vrácení si hradí zákazník sám.

Postup naleznete zde: https://www.uzabky.cz/VRACENI-A-VYMENA-ZBOZI-a6_0.htm

 

         6. Do kdy obdržím peníze za vrácené zboží? 

Peníze obdržíte na účet do 14 dnů.

 

          7. Mám reklamaci, co s tím?

Napište nám na info@uzabky.cz a my Vám odešleme potřebné informace.

Postup naleznete také zde: https://www.uzabky.cz/REKLAMACNI-FORMULAR-a7_0.htm

 

           8. Nepovedla se mi platba kartou, co s tím?

Máte dvě možnosti, buď si otevřete email od Comgate a ověříte si platbu pomocí tlačítka "zjistěte stav platby" nebo můžete napsat o změnu způsobu platby.

V žádném případě není nutné vytvářet novou objednávku.

 

             9. Jak si mám vybrat správnou velikost?

Každý produkt pro vás měříme. V textu se nalézají velikostní tabulky, někdy je tu i doporučení, zda velikosti jsou menšího či většího číslování. Každý výrobce má jiné číslování, není dobré se vždy upnout na jednu velikost.

 

             10. Nemáte už požadovanou velikost, budete doskladňovat?

Ve většině případů již nedoskladňujeme, kolekce jsou omezené, znovu se nevyrábí, pořád se obměňují.