Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
Po-Čt 8-14.00 h / Pá - 8-12.00 h
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 200,00 Kč a máte dopravu ZDARMA

 

 
  1. Úvod
  2. VRÁCENÍ A VÝMĚNA ZBOŽÍ
Vrácení zboží - zákazník provádí vrácení zboží na své vlastní náklady
 
Jak postupovat při vrácení zboží (odstoupení od smlouvy)?
 
1. Máte právo vrátit zboží bez udání důvodu v zákonné lhůtě do 14 dnů od převzetí balíčku (odstoupení od smlouvy). Zboží musí být čisté, nepoškozené, s visačkami, neprané, nesmí být špinavé (nesmí obsahovat ani chlupy od vašich psích a kočičích miláčků).
 
2. Použijte Formulář pro odstoupení od smlouvy nebo stačí i účtenka (doklad) s číslem účtu, který vložíte do balíčku. 
 
Formulář pro odstoupení od smlouvy
Nemusíte shánět krabici, stačí i obrácená igelitka nebo můžete použít krabici či obal z balíčku.
 
3. Peníze zašleme do 14 dnů na Váš uvedený účet od převzetí balíčku (dle zákona)
 
NA JINÝCH ADRESÁCH, NEŽ JE UVEDENO NÍŽE, BALÍKY NEVYZVEDÁVÁME, POKUD NENÍ DOPŘEDU ZKONZULTOVÁNO TELEFONICKY.
 
Způsoby vrácení :
 
Kód k vrácení neposkytujeme, pro zaslání Zásilkovnou je potřeba mít staženou aplikaci,  návod viz. níže.

A. síť Zásilkoven -  podání na všech pobočkách Zásilkoven -výdejní místo: Jana Prokšová, identifikátor pobočky ID 8737, Zahr. a chov.potřeby, Kostelní 40, Jevíčko 56943

návod na vytvoření balíku v aplikaci "Zásilkovna": (musíte mít staženou, bez ní to nepůjde, v aplikaci vyberete možnost "ODESLAT ZÁSILKU")

https://www.zasilkovna.cz/mezi-nami/

Jak to funguje (NÁVOD od Zásilkovny)

1. V aplikaci Zásilkovna jednoduše klikněte na "ODESLAT ZÁSILKU". Vyplňte kontaktní údaje příjemce. Vyberte cílové výdejní místo, případně uveďte adresu. Zadejte doplňkové služby - a to je vše.

2. Zásilku zaneste na kterékoliv podací místo Zásilkovny. V aplikaci pak sledujte pohyb zásilky a přehled všech vašich odeslaných i přijatých zásilek.

3. Jakmile zásilku podáte, Zásilkovna dá příjemci hned vědět pomocí e-mailu. Po doručení zásilky na cílové místo mu pak pošle výzvu k vyzvednutí zásilky.

 vložte telefon i email e-shopu:

tel. 731041996

email: info@uzabky.cz

 

B. adresa pro vrácení poštou: Jana Prokšová, Uhřice 23,  679 63 Velké Opatovice

 

C. 

adresa pro vrácení Balíkovnou:Jana Prokšová, Balíkovna-NETVOIP Kostelní 39, Jevíčko56950

informace o zaslání Balíkovnou (jak udělat) najdete v odkazu: https://www.balikovna.cz/cs/poslat-balik

vložte telefon i email e-shopu:

tel. 731041996

email: info@uzabky.cz

 
 
4. Neposílejte balíček na dobírku, takový balíček nepřebíráme.
 
5. Náklady na vrácení zboží hradí kupující.
 
 
 
Výměna zboží
 
Jak postupovat při výměně zboží?
 
1. Postup výměny je stejný jako u odstoupení od smlouvy.
 
2. Peníze zašleme do 14 dnů na Váš uvedený účet.
 
3. Vytvořte si, prosím, novou objednávku na www.uzabky.cz
    Žádné odečty objednávek neprovádíme.
 

 

 

 

 

 

 

Novinky z našeho blogu

Jaké vánoční dárky nejčastěji nakupujete?
13.10.2022
Jaké vánoční dárky nejčastěji nakupujete?
Jaké vánoční dárky nejčastěji nakupujete v obchůdku U Žabky. číst celé
Podzimní módní trendy
31.08.2022
Podzimní módní trendy
Také jste posmutněli, že se už blíží podzim? číst celé
Výlet do nejjižnějšího zákoutí naší republiky
Výlet do nejjižnějšího zákoutí naší republiky
Tip na pěší výlet v kraji, který je rájem vodáků.... číst celé

 

 Sledujte nás také  na Instagramu

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz