Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
Po-Čt 8-14.00 h / Pá - 8-12.00 h
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 200,00 Kč a máte dopravu ZDARMA

 

 
  1. Úvod
  2. REKLAMAČNÍ ŘÁD

Při zvolení špatné velikosti či nevyhovující produkt  se nejedná o reklamaci, ale o odstoupení smlouvy do 14 dní od převzetí bez udání důvodu, viz. vrácení zboží: https://www.uzabky.cz/VRACENI-A-VYMENA-ZBOZI-a6_0.htm

Pokud se chystáte reklamovat produkt, písněte email a my vám pošleme kód k zaslání do našeho výdejního místa  Zásilkovny. Zaslání je zdarma  a vy jen zboží zabalíte, žádné adresní štítky, kód nahlásíte obsluze výdejního místa, která vytiskne adresní štítek a vy už se o nic nestaráte.

Reklamační řád www.uzabky.cz

  1. Záruční podmínky

Záruční lhůta (24 měsíců) začíná běžet od převzetí zboží kupujícím.

Projeví-li se vada v průběhu 1 roku od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí.

Nehledě na dvouletou záruku by měl kupující vady zboží reklamovat u prodávajícího bez zbytečného odkladu (poté, co byla vada objevena). Jestliže tedy vadné zboží kupující dále i s vadou používá a reklamaci uplatní později, nemusí být reklamace uznána.

 

      2. Postup při reklamaci zboží

Zašleme kód k odeslání ZDARMA Zásilkovnou 

nebo

Zboží zašlete na níže uvedenou adresu:

Jana Prokšová, Uhřice 23, 67963 Velké Opatovice

Zboží na reklamaci posílejte čisté, NE na dobírku (v takovém případě nebude balíček přijatý).

Vyplňte nebo sepište Reklamační formulář a přiložte do balíčku.

 

     3. Vyřízení reklamace

Vaše reklamace bude vyřízena do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. O vyřízení budete informováni emailem.

Reklamace se řídí platným reklamačním řádem.

Pokud bude reklamace uznána výrobcem, či dodavatelem, bude vystaven opravný daňový doklad a částka zaslána zpět na váš účet, případně nabídnuto jiné zboží.

Pokud se bude jednat o opravitelnou vadu, tak bude opravené zboží zasláno na vaši adresu.

 

  1. Práva z vadného plnění

5.1.      Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

5.2.      Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

5.2.1.   odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě a jiným vlastnostem

5.2.2.   je vhodné k účelu, pro který  kupující požaduje a s nímž prodávající souhlasil

5.2.3.   je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci.

5.3.      Ustanovení uvedená v čl. 5.2 obchodních podmínek se nepoužije v případě, že prodávající kupujícího před uzavřením kupní smlouvy zvlášť upozornil, že se některá vlastnost věci liší a kupující s tím při uzavírání kupní smlouvy výslovně souhlasil. 

5.4.      Projeví-li se vada v průběhu 1 roku od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí.

5.5.      Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání.

 

 

Formulář pro reklamaci zboží

Zákazník / odesílatel:

Jméno a příjmení:      …...............................................................................................

 

Bydliště:                      …...............................................................................................

 

E-mail:                         …...............................................................................................

 

Telefonní číslo:           …...............................................................................................

 

Prodávající / adresát:

www.uzabky – Jana Prokšová

IČ: 87090601 DIČ: CZ7659113759

Uhřice 23, 67963 Velké Opatovice

email: info@uzabky.cz

telefon: 731041996

 

Reklamované zboží: ..........................................................................................

 

Datum nákupu: .......................................................

 

Číslo objednávky / dokladu: ....................................

 

 

Podrobný popis závady:

 

Navrhovaný způsob řešení reklamace:   

Číslo účtu:

 

Poznámka:

  1. Při uplatňování práv z odpovědnosti za vady je vhodné přiložit doklad o zakoupení zboží či fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží.
  2. Při zasílání zboží je Kupující povinen zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození nebo zničení při dopravě prodávajícímu.
  3. Zboží se nesmí zaslat na dobírku

 

 

V ...........................................

 

dne …....................................                                         Podpis kupujícího: ....................................

 

 

 

Novinky z našeho blogu

Jaké vánoční dárky nejčastěji nakupujete?
13.10.2022
Jaké vánoční dárky nejčastěji nakupujete?
Jaké vánoční dárky nejčastěji nakupujete v obchůdku U Žabky. číst celé
Podzimní módní trendy
31.08.2022
Podzimní módní trendy
Také jste posmutněli, že se už blíží podzim? číst celé
Výlet do nejjižnějšího zákoutí naší republiky
Výlet do nejjižnějšího zákoutí naší republiky
Tip na pěší výlet v kraji, který je rájem vodáků.... číst celé

 

 Sledujte nás také  na Instagramu

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz