- Úvod
- REKLAMAČNÍ ŘÁD
Při zvolení špatné velikosti či nevyhovující produkt se nejedná o reklamaci, ale o odstoupení smlouvy do 14 dní od převzetí bez udání důvodu, viz. vrácení zboží: https://www.uzabky.cz/vraceni-a-vymena-zbozi
Pokud se chystáte reklamovat produkt, písněte email a my vám pošleme kód k zaslání do našeho výdejního místa Zásilkovny. Zaslání je zdarma a vy jen zboží zabalíte, žádné adresní štítky, kód nahlásíte obsluze výdejního místa, která vytiskne adresní štítek a vy už se o nic nestaráte.
Reklamační řád www.uzabky.cz
- Záruční podmínky
Záruční lhůta (24 měsíců) začíná běžet od převzetí zboží kupujícím.
Projeví-li se vada v průběhu 1 roku od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí.
Nehledě na dvouletou záruku by měl kupující vady zboží reklamovat u prodávajícího bez zbytečného odkladu (poté, co byla vada objevena). Jestliže tedy vadné zboží kupující dále i s vadou používá a reklamaci uplatní později, nemusí být reklamace uznána.
2. Postup při reklamaci zboží
Zašleme kód k odeslání ZDARMA Zásilkovnou
nebo
Zboží zašlete na níže uvedenou adresu:
Jana Prokšová, Uhřice 23, 67963 Velké Opatovice
Zboží na reklamaci posílejte čisté, NE na dobírku (v takovém případě nebude balíček přijatý).
Vyplňte nebo sepište Reklamační formulář a přiložte do balíčku.
3. Vyřízení reklamace
Vaše reklamace bude vyřízena do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. O vyřízení budete informováni emailem.
Reklamace se řídí platným reklamačním řádem.
Pokud bude reklamace uznána výrobcem, či dodavatelem, bude vystaven opravný daňový doklad a částka zaslána zpět na váš účet, případně nabídnuto jiné zboží.
Pokud se bude jednat o opravitelnou vadu, tak bude opravené zboží zasláno na vaši adresu.
- Práva z vadného plnění
5.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
5.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
5.2.1. odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě a jiným vlastnostem
5.2.2. je vhodné k účelu, pro který kupující požaduje a s nímž prodávající souhlasil
5.2.3. je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci.
5.3. Ustanovení uvedená v čl. 5.2 obchodních podmínek se nepoužije v případě, že prodávající kupujícího před uzavřením kupní smlouvy zvlášť upozornil, že se některá vlastnost věci liší a kupující s tím při uzavírání kupní smlouvy výslovně souhlasil.
5.4. Projeví-li se vada v průběhu 1 roku od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí.
5.5. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání.
Formulář pro reklamaci zboží
Zákazník / odesílatel:
Jméno a příjmení: …...............................................................................................
Bydliště: …...............................................................................................
E-mail: …...............................................................................................
Telefonní číslo: …...............................................................................................
Prodávající / adresát:
www.uzabky – Jana Prokšová
IČ: 87090601 DIČ: CZ7659113759
Uhřice 23, 67963 Velké Opatovice
email: info@uzabky.cz
telefon: 731041996
Reklamované zboží: ..........................................................................................
Datum nákupu: .......................................................
Číslo objednávky / dokladu: ....................................
Podrobný popis závady:
Navrhovaný způsob řešení reklamace:
Číslo účtu:
Poznámka:
- Při uplatňování práv z odpovědnosti za vady je vhodné přiložit doklad o zakoupení zboží či fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží.
- Při zasílání zboží je Kupující povinen zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození nebo zničení při dopravě prodávajícímu.
- Zboží se nesmí zaslat na dobírku
V ...........................................
dne ….................................... Podpis kupujícího: ....................................