Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
Po-Čt 8-14.00 h / Pá - 8-12.00 h
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 200,00 Kč a máte dopravu ZDARMA

 

 
  1. Úvod
  2. REKLAMAČNÍ ŘÁD

Při zvolení špatné velikosti či nevyhovující produkt  se nejedná o reklamaci, ale o odstoupení smlouvy do 14 dní od převzetí bez udání důvodu, viz. vrácení zboží: https://www.uzabky.cz/vraceni-a-vymena-zbozi

Pokud se chystáte reklamovat produkt, písněte email a my vám pošleme kód k zaslání do našeho výdejního místa  Zásilkovny. Zaslání je zdarma  a vy jen zboží zabalíte, žádné adresní štítky, kód nahlásíte obsluze výdejního místa, která vytiskne adresní štítek a vy už se o nic nestaráte.

Reklamační řád www.uzabky.cz

  1. Záruční podmínky

Záruční lhůta (24 měsíců) začíná běžet od převzetí zboží kupujícím.

Projeví-li se vada v průběhu 1 roku od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí.

Nehledě na dvouletou záruku by měl kupující vady zboží reklamovat u prodávajícího bez zbytečného odkladu (poté, co byla vada objevena). Jestliže tedy vadné zboží kupující dále i s vadou používá a reklamaci uplatní později, nemusí být reklamace uznána.

 

      2. Postup při reklamaci zboží

Zašleme kód k odeslání ZDARMA Zásilkovnou 

nebo

Zboží zašlete na níže uvedenou adresu:

Jana Prokšová, Uhřice 23, 67963 Velké Opatovice

Zboží na reklamaci posílejte čisté, NE na dobírku (v takovém případě nebude balíček přijatý).

Vyplňte nebo sepište Reklamační formulář a přiložte do balíčku.

 

     3. Vyřízení reklamace

Vaše reklamace bude vyřízena do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. O vyřízení budete informováni emailem.

Reklamace se řídí platným reklamačním řádem.

Pokud bude reklamace uznána výrobcem, či dodavatelem, bude vystaven opravný daňový doklad a částka zaslána zpět na váš účet, případně nabídnuto jiné zboží.

Pokud se bude jednat o opravitelnou vadu, tak bude opravené zboží zasláno na vaši adresu.

 

  1. Práva z vadného plnění

5.1.      Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

5.2.      Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

5.2.1.   odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě a jiným vlastnostem

5.2.2.   je vhodné k účelu, pro který  kupující požaduje a s nímž prodávající souhlasil

5.2.3.   je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci.

5.3.      Ustanovení uvedená v čl. 5.2 obchodních podmínek se nepoužije v případě, že prodávající kupujícího před uzavřením kupní smlouvy zvlášť upozornil, že se některá vlastnost věci liší a kupující s tím při uzavírání kupní smlouvy výslovně souhlasil. 

5.4.      Projeví-li se vada v průběhu 1 roku od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí.

5.5.      Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání.

 

 

Formulář pro reklamaci zboží

Zákazník / odesílatel:

Jméno a příjmení:      …...............................................................................................

 

Bydliště:                      …...............................................................................................

 

E-mail:                         …...............................................................................................

 

Telefonní číslo:           …...............................................................................................

 

Prodávající / adresát:

www.uzabky – Jana Prokšová

IČ: 87090601 DIČ: CZ7659113759

Uhřice 23, 67963 Velké Opatovice

email: info@uzabky.cz

telefon: 731041996

 

Reklamované zboží: ..........................................................................................

 

Datum nákupu: .......................................................

 

Číslo objednávky / dokladu: ....................................

 

 

Podrobný popis závady:

 

Navrhovaný způsob řešení reklamace:   

Číslo účtu:

 

Poznámka:

  1. Při uplatňování práv z odpovědnosti za vady je vhodné přiložit doklad o zakoupení zboží či fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží.
  2. Při zasílání zboží je Kupující povinen zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození nebo zničení při dopravě prodávajícímu.
  3. Zboží se nesmí zaslat na dobírku

 

 

V ...........................................

 

dne …....................................                                         Podpis kupujícího: ....................................

 

 

 

Novinky z našeho blogu

Jak na softshell?
Jak na softshell?
Často se mě maminky ptají, jak se mají správně postarat o softshellové věci? Pojďme na to... číst celé
Jaké vánoční dárky nejčastěji nakupujete?
Jaké vánoční dárky nejčastěji nakupujete?
Jaké vánoční dárky nejčastěji nakupujete v obchůdku U Žabky. číst celé
Podzimní módní trendy
Podzimní módní trendy
Také jste posmutněli, že se už blíží podzim? číst celé

 

 Sledujte nás také  na Instagramu

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz