KONTAKTY

J. Prokšová - Obchůdek U Žabky
Uhřice 23
Velké Opatovice 679 63
tel: +420 731041996
j.proksova(a)volny.cz

ANKETA

Jak se vám tyto stránky líbí?

Velice moc 53% Strašně moc 42% Nemnoho 4% Vůbec 2%

ZBOŽÍ V AKCI


OBCHODNÍ PODMÍNKY
OBCHODNÍ PODMÍNKY

 

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.uzabky.cz
Před objednáním zboží si, prosím, přečtěte tyto obchodní podmínky, objednáním zboží s nimi vyslovujete souhlas.
Všeobecné informace
Provozovatel
Jana Prokšová

Uhřice 23
Velké Opatovice
67963
Česká republika

tel. 731041996 -pevný tel (není hlasová schránka), v případě nepřítomnosti zašlete email.
Pracovní doba je  orientační.
pracovní doba: PO-ČT  8.00 - 12.00  13.00 - 14.00
Pá         8.00 -12.00


IČ 87090601
DIČ CZ7659113759
registrace ŽL u Mětského úřadu Boskovice
1. Objednání zboží
NA SLOVENSKO NEZASÍLÁME!
 
 
V tomto obchůdku se nalézá oblečení NOVÉ. Ceny jsou označeny včetně DPH.
Na větší množství kusů se, prosím, informujte dopředu emailem na j.proksova@volny.cz.
Chtěla bych Vás upozornit na to, že každý výrobce má jiné číslování, u každé položky jsou uvedeny rozměry, na požádání klidně přeměřím, proto je dobré si to změřit, Na pozdějí věty typu "číslování neodpovídá velikosti" neberu zřetel, neberu jako reklamaci!
Máte právo vrátit zboží do 14 dnů, potom budu postupovat dle odstavce "Odstoupení od smlouvy".
Všechno zboží je skladem. Doba expedice od objednání je 1-3 dny.
Objednávat zboží můžete přímo prostřednictvím internetového obchodu. Telefonicky Vás také rádi informujeme o nabízeném zboží a zodpovíme Vaše dotazy.
Objednávka musí obsahovat Vaše jméno a adresu, e-mailové, příp. telefonické spojení a katalogové označení zboží včetně velikosti a požadovaného množství.
Po úspěšném odeslání objednávky Vám bude zaslán e-mail s rekapitulací vaší objednávky. Při výběru způsobu platby - převodem z účtu - vždy vyčkejte potvrzení z naší strany. Zašleme Vám druhý email s informacemi o platbě a zda je vaše požadované zboží stále skladem. Vaši platbu očekáváme nejpozději do 10 dnů, jinak bude objednávka zrušena (pokud není domluveno jinak).
BALÍČEK ZASÍLÁME VŽDY NAJEDNOU - NE NA ETAPY.

POZOR! Přidali jsme nově možnost zobrazení obrázků objednaného zboží do Vašeho emailu.Může se stát, že Vám potvrzení objednávky spadne do spamu! Prosím, kontrolujte si veškerou poštu i spamy! Pokud Vám  nepřijde potvrzení Vaší objednávky do emailu, mohlo se právě stát, že Vám potvrzení spadlo do spamu! Pokud ji nenajdete ani tam, kontaktujte mě emailem, sms. Potvrzení objednávky Vám nepřijde ani v případě, že jste zadali špatně email!!!!

Provozovatel si vyhrazuje právo odmítnout odeslání na dobírku (případně úplně odstoupit od kupní smlouvy a stornovat objednávku) bez jakýchkoliv sankcí, pokud se kupující nachází na seznamu nespolehlivých zákazníků, či pojme podezření o nesolidním jednání kupujícího.
Foto obrázků odpovídá skutečnosti - netýká se barvy - každý počítač má jinak nastavené  barevné rozlišení , tzn. např. růžová barva u mne v počítači může vypadat úplně jinak ve Vašem počítači.
1.B - Potřebujete jinou velikost?
V současné době je možné zboží pouze vrátit. Pokud potřebujete jinou velikost, pošlete zásilku zpět a vytvořte si novou objednávku, V případě, že zboží již nenajdete, není bohužel již k dispozici.

 

2. Vyřízení objednávky

Vámi objednané zboží zasíláme od 1 do 3 pracovních dnů po obdržení objednávky. V případě, že v okamžiku potvrzení objednávky nebude nějaký produkt skladem, budeme Vás v takovém případě neprodleně kontaktovat emailem, navrhneme řešení a domluvíme další postup. Za takovou situaci se předem omlouváme a děkujeme za pochopení.

 

3. Platba za zboží

Zboží můžete zaplatit předem převodem na náš účet  - Při výběru způsobu platby - převodem z účtu - vždy vyčkejte potvrzení z naší strany. Zašleme Vám druhý email s informacemi o platbě a zda je vaše požadované zboží stále skladem. Vaši platbu očekáváme nejpozději do 7 dnů, jinak bude objednávka zrušena (pokud není domluveno jinak). nebo dobírkou při převzetí zboží od přepravce. Balné neúčtujeme.

 

4.Doručování zboží

Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí, co nejdříve zkontroloval.

 

A. Výdejní místo GEIS POINT-

-odeslání do 48 hodin (prac.dny)

Balík přijde na místo, které si vyberete. V nabídce je přes 500 možných míst k vyzvednutí po celé České republice. Geis Vás bude informovat emailem a sms zprávou. Balík je uložený 7 dní.

seznam výdejních míst: www.geispoint.cz - při výběru tohoto dopravného budete v košíku přesměrováni na výběr výdejního místa

Při objednávce nad 1000,- Kč – přepravné ZDARMA (převodem 0,- dobírka 40,- Kč)

Při objednávce od 0-999,- Kč – přepravné 69,- Kč (převodem 0,-, dobírka 40,- Kč)

 Platí i do Vánoc Geis -doručení na adresu, ta samá cena jako Geis Point.

B. Zaslání  ČESKOU POŠTOU

1. doručení na požadovanou adresu:

poštovné do 999,- Kč - 49,- Kč - převodem z účtu 0,- Kč, dobírka 40,- Kč

poštovné nad 1000,- Kč - 0,- Kč - převodem z účtu 0,- Kč,dobírka 40,- Kč.

 

  • Adresát si může upravit čas nebo způsob doručení.
  • Ve vybraných lokalitách nabízí pošta volbu odpoledního doručování.
  • Možnost garantovaného času dodání do 10./12./14. hodiny nebo v sobotu.
  • Adresát je informován o doručování balíku prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání.
  • S adresátem pošta neustále komunikuje. Pokud upřednostňuje osobní vyzvednutí balíku, na rozdíl od konkurence  jej pošta uloží na poště.

 

2. BALÍK NA POŠTU

- poštovné od 1-999,- Kč -  49,- Kč  (40,- Kč dobírka, převodem na účet 0,- Kč).Na Slovensko nezasíláme.

- poštovné nad 1000,- Kč - ZDARMA (40,- Kč dobírka, převodem na účet 0,- Kč)

 

Co je Balík Na poštu?

  • Unikátní služba pro přepravu vnitrostátních balíků do hmotnosti 30 kg po celé České republice.
  • Odesílatel nebo adresát si volí poštu, na které bude balík připraven k vyzvednutí.
  • Garance možnosti vyzvednutí na zvolené poště již následující pracovní den.
  • Balíček Vám nedonese česká pošta až domů,  ale zůstane uložený na poště do Vašeho vyzvednutí!!!!!!! Vhodné pro ty, kteří nejsou doma, nemohou převzít balíček od pošťáka!!!!!!!!!

Proč je Balík Na poštu tak výhodný?

  • Nemusíte být v určitý čas na určitém místě – balík si vyzvednete na zvolené poště, a kdy se to hodí Vám.
  • Prostřednictvím nástroje umístěného na e-shopech  si jednoduše vyberete poštu, na kterou má být balík dodán.
  • Adresát je informován o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání a znovu v okamžiku uložení balíku na poště.

 

 

Vždy si překontrolujte, zda není zásilka poškozena!

 

  1. BALÍK DO BALÍKOVNY

- poštovné od 1-999,- Kč -  45,- Kč  (40,- Kč dobírka, převodem na účet 0,- Kč). Na Slovensko nezasíláme.

- poštovné nad 1000,- Kč - ZDARMA (40,- Kč dobírka, převodem na účet 0,- Kč)

 

Co je Balíkovna?

  • Balíkovna je nový standard obsluhy služeb na poštách
  • Jedná se o speciálně označené přepážky na poštách a depech

Výhody Balíkovny

  • Pro vyzvednutí prioritních služeb můžete využít rychlé obsluhy na specializovaných přepážkách pošt Balíkovna. Stačí zvolit službu na vyvolávacím systému a následně budete v co nejkratší době vyzváni k přepážce
  • Na této přepážce vždy zaplatíte za dobírku platební kartou
  • Na Balíkovně si můžete vyzvednout Balík Do balíkovny na základě jména a kódu pro vyzvednutí zásilky. Pro tento typ zásilky není potřeba předkládat doklad totožnosti, proto si ji může vyzvednout i třetí osoba.

Kde Balíkovnu najdu?

  • Aktuálně Česká pošta nabízí více jak 120 výdejních míst

Seznam: https://www.postaonline.cz/cs/vyhledat-pobocku/-/postoffice/search/Bal%C3%ADkovny

 

 

5. Zrušení objednávky nebo odstoupení od kupní smlouvy

Zrušení objednávky lze kdykoliv (pokud již nebyla odeslána) bez jakýkoliv sankcí.

V souladu s občanským zákoníkem můžete odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. (odeslání zpětné zásilky na naši adresu lze zaslat nejpozději 14. den od převzetí zásilky)

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží bez jakýkoliv sankcí. Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14-denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo prodejního dokladu, bankovní spojení.Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Náklady spojené s přepravou při vrácení zboží hradí kupující.

Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vracení zboží nese kupující.Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, jsme oprávněni uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

 

Vzorové poučení o právu na odstoupení od smlouvy a vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy:

1. Právo odstoupit od smlouvy

1.1.„Do 14 dnů máte právo odstoupit od této smlouvy bez udání důvodu.“

1.2.  Máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni, kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezmete zboží.

1.3.Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musíte o svém odstoupení od této smlouvy informovat společnost Jana Prokšová, Uhřice 23, 679 63 Velké Opatovice formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, faxem nebo e-mailem). Můžete použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však Vaší povinností.“

1.4.Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.“

2. Důsledky odstoupení od smlouvy

2.1 „Pokud odstoupíte od této smlouvy, vrátíme Vám bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy jsme byli informováni o Vašem rozhodnutí odstoupit od smlouvy, všechny platby, které jsme od Vás obdrželi, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Vámi zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standartního dodání námi nabízený). Pro vrácení plateb použijeme stejný platební prostředek, který jste použil(a) pro provedení počáteční transakce, pokud jste výslovně neurčil(a) jinak. V žádném případě Vám tím nevzniknou další náklady.“

S vrácením platby můžeme počkat do té doby, než vrácené zboží obdržíme nebo než prokážete, že jste zboží odeslal(a) zpět, podle toho, co nastane dříve.“.

a) Převzetí zboží - Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od této smlouvy, zašlete zpět nebo je předejte na adrese již výše uvedené. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud nám odešlete zboží zpět před uplynutím 14 dnů.“.

b) Náklady spojené s vrácením zboží - Přímé náklady spojené s vrácením zboží nese spotřebitel.

c) Odpovědnost za snížení hodnoty vráceného zboží - „Odpovídáte pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.“

 

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy

Jana Prokšová, Uhřice 23, 679 63 – Obchůdek u Žabky

IČO: 87090601

e-mail: j.proksova@volny.cz

 

Oznámení o odstoupení od smlouvy

Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu tohoto zboží:

 

 

 

ze dne ………………………… datum obdržení

 

číslo objednávky:

Vaše jméno + adresa:

Váš email:

Číslo účtu:

Číslo daň.dokladu:

Datum:

 

 

Nemáte právo vrátit ani vyměnit zboží pokud jste objednávali v rámci své podnikatelské činnosti nebo pokud zboží bylo upraveno podle Vašeho přání.

 

 

6) Zákonná odpovědnost prodávajícího (za soulad dodaného zboží s kupní smlouvou a za vady, které se vyskytnou v záruční době)

Jakost při převzetí - Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním parametrům) jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad
Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době.

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
• bezplatné odstranění vady opravou;
• přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

 

 

7.Vyřízení reklamace

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.

Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.

Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.

Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

Záruka za jakost se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.

Prodávající se zavazuje o vyřízení reklamace kupujícího informovat  e-mailovou zprávou.

U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů

 

 

 

8. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

 

Provozovatel je správcem osobních údajů ve smyslu § 4 písm. j) zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů, přičemž je registrován u Úřadu pro ochranu osobních údajů pod číslem 00057771.

 

Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovány a uchovávány v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Odozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

 

Internetový obchod se zavazuje, že nebude poskytovat osobní údaje související s nákupem zboží v žádném případě třetím osobám a nepoužije svěřená osobní data ke komerčním účelům. Také se zavazuje k tomu, že na přání zákazníka může kdykoli, i bez udání důvodu, jeho osobní data vymazat.

Přístup registrovaným zákazníkům do obchodu a možnost objednávek jsou chráněny přístupovým heslem, které zná pouze registrovaný zákazník. Proto, prosíme, nenechávejte toto heslo volně přístupné ostatním osobám, aby nemohlo dojít k jeho zneužití a následně ke zneužití Vaší registrace a Vašich údajů. Za zneužití přístupového hesla provozovatel nenese žádnou odpovědnost.

 

9. Řešení sporů

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.
Kupující se může obrátit s žádostí o radu ohledně svých spotřebitelských práv na dTest, o.p.s. přes www.dtest.cz/poradna

Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

„V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.“

 

Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.)

 

Tyto obchodní podmínky jsou aktualizované od 2.1.2017