KONTAKTY

J. Prokšová - Obchůdek U Žabky
Uhřice 23
Velké Opatovice 679 63
tel: +420 731041996
j.proksova(a)volny.cz

ANKETA

Jak se vám tyto stránky líbí?

Velice moc 54% Strašně moc 42% Nemnoho 3% Vůbec 2%

VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Co dělat při vrácení zboží?

Často mi zákazníci volají, co mají dělat, že jim nesedí velikost, jak zboží vrátit.

 

Odpověď je jednoduchá, zboží zabalte, nemusíte ani balit do nějaké krabice, stačí přetočit i igelitovou tašku, zalepit, napsat adresu, která je uvedena na paragoně, doporučuji při vracení jedné věci, nepřekládat, aby to mělo 5 cm do výšky, nad 5 cm pošta účtuje dráž jako doporučený balíček, pokud splňujete rozměr šířka35*délka50*5 cm výška - řekněte i u přepážky, že to chcete jako dopor.zásilku. Nezapomeňte do balíčku vložit ofocený paragon  s Vaším číslem účtu.

 

V současné době je možné zboží pouze vrátit. Pokud potřebujete jinou velikost, pošlete zásilku zpět a vytvořte si novou objednávku, V případě, že zboží již nenajdete, není bohužel již k dispozici.

 

výňatek z obchodních podmínek:

2.1 „Pokud odstoupíte od této smlouvy, vrátíme Vám bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy jsme byli informováni o Vašem rozhodnutí odstoupit od smlouvy, všechny platby, které jsme od Vás obdrželi, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Vámi zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standartního dodání námi nabízený). Pro vrácení plateb použijeme stejný platební prostředek, který jste použil(a) pro provedení počáteční transakce, pokud jste výslovně neurčil(a) jinak. V žádném případě Vám tím nevzniknou další náklady.“

S vrácením platby můžeme počkat do té doby, než vrácené zboží obdržíme nebo než prokážete, že jste zboží odeslal(a) zpět, podle toho, co nastane dříve.“.

a) Převzetí zboží - Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od této smlouvy, zašlete zpět nebo je předejte na adrese již výše uvedené. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud nám odešlete zboží zpět před uplynutím 14 dnů.“.

b) Náklady spojené s vrácením zboží - Přímé náklady spojené s vrácením zboží nese spotřebitel.

c) Odpovědnost za snížení hodnoty vráceného zboží - „Odpovídáte pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.“